?

Log in

No account? Create an account

Wed, Jun. 21st, 2006, 12:56 am
2-2 yeyyyy!

had sooo much fun! after looking like demented fanatic twins all day (we wore the same shirts and matching ribbon bows in our hair), i finally got to see the game outdoors with cassandra and tons of other people. crazy fun! sweden - england: 2-2! yeyyyy!



vm!!

cute fan boy being interviewed. body paint, silly hat, soccer shirt, cape made out of a swedish flag and a huge can of beer ...yeah, totally decked out right, haha. he almost knocked me to the ground when lunging to hug me during sweden's last goal when everybody was hugging strangers wildly, haha.

vm!!

i just really liked this picture. :) they're so concentrated amidst all the soccer trash.

vm!!

fuuuuuuuuuuuuuck england scored.

vm!!

my very favourite swedish tv-personalities, filip & fredrik, during half-time.

vm!!

GOOOOOOOOOOOAAAAAL!!!

vm!!

yeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeaaaaah!

vm!!

sports and beer and goooooooooals makes boys very touchy-feely, haha.

vm!!
...and it made cassandra and me equally very, very silly. heheheh.

now if you'll excuse me, i need go get some water. i'm a bit drunk and tired and my throat is sore from screaming so much. thank goodness i don't start work until noon tomorrow. cin cin!! :D

Wed, Jun. 21st, 2006 04:07 pm (UTC)
primachi: Still no Swedish Mafia shirt

So you're cheering your impending loss to Germany? ;)

Wed, Jun. 21st, 2006 04:09 pm (UTC)
somabish: Re: Still no Swedish Mafia shirt

hahah,

Wed, Jun. 21st, 2006 04:11 pm (UTC)
somabish: Re: Still no Swedish Mafia shirt

woops got cut off... yeah we couldn't help but to celebrate even though.. well.. even i, miss over-enthusiasm, totally expect we'll get creamed by germany like we always are on saturday. meh.

however, it always feels good to tie a game, if not win it, and this way we STILL haven't lost a game to england in 38 years.

you're just jealous you guys aren't in the world cup EVAH. :P hahahha.

Wed, Jun. 21st, 2006 04:15 pm (UTC)
primachi: Re: Still no Swedish Mafia shirt

Hey, '86 isn't never, damn you! (And maybe if we ever qualify again, we'll even score a goal.)

Wed, Jun. 21st, 2006 04:20 pm (UTC)
somabish: Re: Still no Swedish Mafia shirt

....my co-worker cassandra = born in 1986. that means she has never experienced canada being in the world cup during her entire lifespan. i'd say.. that's practically... EVAH... hahahhaa. ;)

Wed, Jun. 21st, 2006 07:53 pm (UTC)
redjanet: Re: Still no Swedish Mafia shirt

i was happy with the draw, and at least England are still first in the group. ;)